Wednesday 10/1/18, 10:46

We are hiring!

Service Manager

Vi söker nu dig som vill vara en central del i vår verksamhet. Du kommer arbeta självständigt och alltid ge våra gäster service som är lite utöver vad de förväntar sig.

I arbetsuppgifterna ingår att koordinera konferensbokningar och se till att miljön runt våra kunders möten alltid håller högsta kvalitet. På din arbetsplats i vår reception är du ansiktet utåt för konferensgäster, hyresgäster och andra besökare.

Du är även navet i vårt coworking space community och ser till att våra hyresgäster trivs. Detta gör du bland annat genom att arrangera olika events för dem såsom frukostar och after works. Men du är också den som hjälper dem när de stöter på problem i deras dagliga arbetsmiljö.

Vi sätter stor vikt vid personliga egenskaper såsom att du är noggrann, serviceminded och lösningsfokuserad.

Vi ser gärna att du har med dig en utbildning inom service samt erfarenhet från receptionsarbete, konferensvärdinna eller liknande. Vi söker en ansvarsfull och utåtriktad Service Manager som trivs med att arbeta i en miljö med mycket liv och rörelse.

Känner du igen dig?
– Du levererar alltid högsta möjliga service till din omgivning.
– Du ger energi och glädje till dina medmänniskor.
– Du är social och får energi från mötet med andra människor.
– Du är lösningsfokuserad.
– Du har en god organisatorisk förmåga, är noggrann och har ett öga för detaljer.
– Du trivs med att ta ansvar och egna initiativ.
– Du formulerar dig flytande i engelska och svenska i både tal och skrift.
– Du är prestigelös och är inte rädd för att hugga i där det behövs för stunden.

Vad vi kan erbjuda dig?
– Vår arbetsmiljö präglas av värme och ömsesidig respekt – vi har kul tillsammans!
– En inspirerande kontorsmiljö, vi blev omnämnda av ITworld som ”one of the 11 most exotic coworking spaces in the world”.
– En möjlighet för dig att påverka och forma dina egna arbetsuppgifter.
– En flexibel organisation i ständig förändring.
– Vår passion är att skapa den optimala plattformen och platsen där entreprenörer och kreatörer får möjlighet att förverkliga sina företag och idéer.

Mindpark är ett co working space beläget i den gamla Tretornfabriken i Helsingborg. Mindpark består av ett kontorshotell på 2 000 kvadratmeter, sju konferens- och möteslokaler och ett fairtrade café. I anslutning till Mindpark ligger också THINK Open Space en mötesplats för studenter, entreprenörer och företagare.

Anställningsomfattning
100 % Tillsvidareanställning med start i mars 2018.
Tjänsten är tillsvidare men inleds vanligtvis med sex (6) månaders provanställning.
Varmt välkommen med din ansökan!

Sänd in dina ansökningshandlingar till helene@mindpark.se/helsingborg, urval sker löpande men sista ansökningsdag är 1 februari.

Om du har frågor kring tjänsten är du välkommen att kontakta vår
VD Helene Tigerström på 042 – 400 46 02.